sobota, 19 stycznia 2013

Zabezpieczanie końcówek z Green Pharmacy?

Dziś mała recenzja serum do końcówek, z firmy green Pharmacy. To kolejny produkt tej firmy, który recenzjuje. Używam go już od ponad miesiąca i myślę, że mogę juz napisac o nim kilka zdań ;) Niestety nie mam zdjęcia składu ;( 

Co gwarantuje producent? 
Jedwab w płynie, serum na łamliwe końcówki. 100% ekstraktu aloesu. Bardzo silnie skoncentrowane serum wygładza końcówki włosów i przeciwdziała ich rozdwajaniu, dla efektu jednolitych włosów na całej ich długości. Przeznaczone do włosów: cienkich, delikatnych, łamliwych, uwrażliwionych na wskutek działania czynników chemicznych i/lub mechanicznych, przemęczonych zabiegami fryzjerskimi. Dzięki lekkiej formule nie obciąża włosów. Olejki ryżowy i kameliowy regenerują uszkodzoną strukturę włosa i chronią końcówki przed rozdwajaniem. 100% ekstrakt aloesu i olejek cedrowy nawilżają przesuszone partie włosów przywracając im lśniący, zdrowy wygląd.
Sposób użycia: rozprowadzić 1-2 kropelki serum na końcówki suchych lub zwilżonych włosów. Nie spłukiwać. 




Co ja sądze o nim?
Ma przyjemny zapach, przypomina gumę balonową. :) Dobrze rozprowadza się na włosach, daje im połysk. Wiadomo, że to nie jest odzywka i nie można spodziewać się cudów, ale włosy po nim wyglądaja na zdrowsze i lepsze kondycyjnie. Moim zdaniem  nadaje sie świetnie na zabezpieczenie końcówek zwłaszcza w zimie;)  Pod uwage trzeba wziąć także to, że jest wydajny. Używam go już tak jak pisałam wyżej ponad miesiąc nakładając go codziennie, a zużyłam go koło połowy ;)

Plusy: 
- zapach, 
-wydajność
-cena około  9 zł ;)
-dobre opakowanie, wyposażone w pompkę( koło 2 pompek wystarcza na gęste, półdługie włosy) 

Minusy: 
-Mała dostępnosć.
Ja swój kupiłam w drogerii natura, był na promocji, kosztował 8.50;) 

tutaj link, gdzie można go znaleźć; klik

Jest to jeden z moich ulubionych jedwabii ;) 
A wy co o nim myślicie? Miałyście go już kiedyś? 
Pozdrawiam ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz